KEYNOTE-PUHEENVUOROT
Jussi Rissanen on monipuolinen ja inspiroiva myynnin ja johtamisen ammattilainen. Hän työskentelee tällä hetkellä LUT-yliopiston työelämäprofessorina ja yrittäjänä Frontliners Oy:ssä. Rissasella on yli 20 vuoden kokemus myynnin ja johtamisen valmentamisesta ja hän on toiminut myös myyntijohtajana sekä ammattisotilaana.
Hän on myös LUTin uuden Executive MBA -ohjelman johtava valmentaja ja hänessä yhdistyvät akateeminen tieto ja käytännön osaaminen. Jussin tausta ekonomina ja majurina evp, tuo ainutlaatuista näkökulmaa myyntiin ja johtamiseen. Jussi on myös suositun Myyntiradio-podacastin isäntä ja sielu.
Jussin valmennustyyli on jämäkkä mutta lämmin ja hän on tunnettu kyvystään luoda me-henkeä sekä inspiroida kuulijoitaan.
Hänen esityksensä ovat täynnä käytännönläheisiä vinkkejä ja innostavia tarinoita, jotka auttavat meitä kaikkia kehittymään omassa työssämme.
Pia Hautamäki on uranuurtaja suomalaisen myyntiosaamisen edistämisessä. Pia on poikkeuksellinen akateemikko, sillä hän on ennen akateemista uraansa työskennellyt lähes 20 vuoden ajan B2B myynnin ja johtamisen tehtävissä yrityssektorilla. Tällä hetkellä Pia toimii useissa kansainvälisissä tutkimushankkeissa tutkien kestävää B2B myyntiä ja myynnin johtamista digitalisoituneissa liiketoimintaympäristöissä. Akateemisen uransa aikana hän on valmistellut ja kehittänyt suomalaisiin ja eurooppalaisiin korkeakouluihin myynnin ja myynnin johtamisen tutkinto-ohjelmia. Pia on julkaissut tutkijaurallaan useita akateemisia artikkeleita kansainvälisissä tiedejulkaisuissa. Pia toimii myös presidenttinä kansainvälisessä Global Sales and Science Institutessa, tehtävänään johtaa toimia myynnin tutkimuksen ja myynnin tutkintokoulutuksen lisäämiseksi kansainvälisellä tasolla. Vapaa-ajallaan Pia on intohimoinen hiihtäjä ja maastopyöräilijä, äiti kahdelle ja sivutoiminen yrittäjä. Pian työelämän missiona on saada #suomikasvuunmyynnillä
Saana Tyni on Koti puhtaaksi -yrityksen perustaja.
Deva Rangarajan on markkinoinnin professori IESEG School of Management -korkeakoulussa Pariisissa. Hänen asiantuntemuksensa keskittyy B2B myyntiin, myynnin johtamiseen ja myynnin digitalisaatioon. Rangarajanin yhteistyö yritysten kanssa konsultoinnin ja räätälöityjen ohjelmien parissa on ollut merkittävää, ja hän on opettanut liiketalouden kouluissa ympäri maailmaa, mukaan lukien Belgiassa, Italiassa, Ranskassa, Yhdysvalloissa, Etelä-Afrikassa ja Intiassa. Professori Rangarajan on aktiivinen ja arvostettu tutkija, ja hän on julkaissut tutkimustaan useissa kansainvälisissä, vertaisarvioiduissa lehdissä, kuten Business Horizons, California Management Review, Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, Journal of Service Research ja Rutgers Business Reviews.
Simo Hämäläinen tekee ilmasta viinaa...ja vähän muutakin! Simolla on lähes 20 vuoden kokemus kansainvälisestä kuluttajaliiketoiminnasta, brändin rakentamisesta, markkinoinnista ja myynnistä. Ennen startup-yrittäjän housuihin hyppäämistä Simo työskenteli pitkään Roviolla Angry Birds-lisenssoinnin johtajana ja johtoryhmän jäsenenä, sekä Heinekenilla myynnin ja markkinoinnin parissa pitkin Eurooppaa. Aircoholin lisäksi Simo on ollut jo kymmenen vuotta aktiivisesti mukana monien startup-yritysten toiminnassa neuvonantajana, hallitusten jäsenenä sekä sijoittajana vauhdittamassa kasvua.
Kim Väisänen on menestyksekkäitä exitejä tehnyt startup-sijoittaja, tietokirjailija ja keynote-puhuja, joka tituuleeraa itseään myös "sarjaepäonnistujaksi" ja "hallitusamatööriksi". Kim on monille myös tuttu Leijonan luola tv-sarjasta. Kim on kattavalla ja menestyksekkäällä urallaan kerännyt myös merkittäviä palkintoja: muun muassa ensimmäisenä tuplavoittajana Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinnot 2013 ja 2017; Vuoden bisnesenkeli 2017 sekä Entrepreneur of the Year 2012.