Tapahtuman oletuskuva

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

14.4.2023 08:30

Hotel Haven

Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia. 

Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä kolme kohtaa määrittävät pitkälti sen, saadaanko kaupallinen yhteistyö alulle vai jutellaanko vain muuten mukavia? 

Näiden kysymysten pohjalta rakennettiin tämä päivän valmennus, joka käsittelee kolmea kriittisintä kohtaa myyntiprosessissa: 
Kontaktointia, Kohtaamista ja Klousaamista. 

Tämä ei tietenkään tarkoita, että muut vaiheet eivät ole olennaisia, mutta näiden kolmen Koon tiimoilta tulee eniten kysymyksiä ja kiinnostusta myyjiltä, koska nämä ovat usein juuri niitä hetkiä, missä tulos todellisuudessa tehdään. 

Tämä valmennus sopii hyvin: 

  • Tuoreemmalle myyntitalentille, joka haluaa saada keskeisimpien myyntiprosessin kohtien opit heti haltuun.
  • Kokeneemmille myyntikonkareille, jotka haluavat päivittää ja kirkastaa omaa myyntitoimintaansa nimenomaan kontaktoinnissa, kohtaamisissa ja klousaamisessa.
  • Myynnin vetäjille tai kehittäjille jotka haluavat ottaa parhaita käytänteitä vaikkapa organisaation myynnin pelikirjojen tai toimintamallien päivittämiseksi. 


Agenda: 

Kontaktointi - Kylmistä kontakteista lämpimiin keskusteluihin

  • Always Be Connecting - Miten rakennat arkeen rutiinin, jolla kontaktoinnista tulee tapa?
  • Mitä ottaa huomioon ennen kuin lähdet lähestymään asiakkaita?
  • Miten rakentaa oma lämmin lähestymisviesti, joka resonoi vastaanottajissa?
  • Kontaktointiprosessi puhelimessa - sähköpostissa & somessa


Kohtaaminen - myyjän työpaikka on asiakkaan edessä

  • Always Be Helping - mitä asiakkaat odottavat myyjän kohtaamiselta?
  • Miten tavoitteellistaa tapaaminen ja sitouttaa asiakas kohtaamiseen?
  • Miten luoda rakenne, joka huomioi riittävästi asiakkaan tilanteen ja omat tavoitteet?
  • Erilaiset asiakkaat - miten luoda jokaisesta kohtaamisesta yksilöllinen ilman tuntien valmistautumista?

Klousaaminen - päätätkö kaupan vai aloitatko asiakassuhteen?

  • Always Be Closing - Miten ymmärtää klousaamisen tavoite oikein, jottet vaikuta tyrkkymyyjältä?
  • Klousaatko kerran vai kahdeksan kertaa? Johdettu ja etenevä myyntiprosessi
  • Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä - miten pyytää päätöstä?
  • Mindsetin muutos - kertakauppojen päättämisestä asiakassuhteiden avaamiseen

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy


Hinta: 

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 390 euroa + alv 24 %. Hinta muille 490 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Valmennus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:

•       16.3.2023 Vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot (koko päivä live)
•       29.3.2023 Voittavan ratkaisun esittäminen (1/2 päivää verkko)
•       18.4.2023 Näin kehityt strategiseksi kumppaniksi (1/2 päivää verkko)
•       20.4.2023 Uusasiakashankinnan tehopäivä (koko päivä live)
•       26.4.2023 Asiakkuuksien kasvattaminen (koko päivä live)
•       11.5.2023 Tunneäly myyntityössä (koko päivä live)
•       16.5.2023 Social Selling myyjälle (1/2 päivää verkko)

Koko Modernin myynnin työkalupakin jäsenetuhinta on 1890 euroa + alv. ja hinta muille 2350 euroa + alv. Paketin voi tarvittaessa jakaa myös eri henkilöiden kesken tai ottaa sopivimmat osat.

Peruutusehdot: 

Ilmoittautuminen on mahdollista peruuttaa maksutta viimeistään 7 vrk ennen. Tämän jälkeen maksua ei palauteta, mutta osallistuminen on mahdollista siirtää toiselle henkilölle tai toiseen koulutukseen.

 

Valmentaja: Sani Leino, CEO, Social Company Oy

sani_leino_200x200.jpg (2.30 MB)

Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina. 

 

 

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:  

14.4.2023 08:30

Päättyy:  

14.4.2023 16:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Hotel Haven

Unioninkatu 17
00130 Helsinki

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätiedot

Anu Varpenius

040 710 4860

anu.varpenius@schoolofsales.fi

SCHOOL OF SALES – myynnin parhaat osaajat

schoolofsales.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan School of Sales -myyntikouluun! Missionamme on nostaa myynnin osaamista ja arvostusta. Tehdään yhdessä Suomesta maailman paras myyjä!

Mitä saat:

  • valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat
  • konkreettista käytännön osaamista arjen myyntityöhön
  • nopein polku myynnin huippuammattilaiseksi
  • Open Badge -osaamismerkin

School of Sales käynnistyi syksyllä 2020 pilotoiden ensimmäisen suomenkielisen toteutuksen.