Lahti toimii 2.2.2024 inspiraation ja energian pääkaupunkina. Jos et ole vielä kokenut Päijät-Hämeen talvista lumoa, nyt on korkea aika - erityisesti kun tarjolla on teräviä puheenvuoroja ja aitoja tarinoita myynnistä, brändistä ja vastuullisuudesta. Tämä on tilaisuus, jossa alasi huiput kohtaavat lavalla sekä osallistujina – varmistathan, että olet mukana ja osana huippumeininkiä!
Lämpimästi tervetuloa talvikauden 2024 merkkitapahtumaan!
Agenda ja aikataulu:
11.00 Omakustanteinen lounas halukkaille Sibeliustalossa (varattava etukäteen)
12.00 Saapuminen paikan päälle ja verkostoitumista
13.00 Tapahtuman avaus/Jussi Rissanen ja Lahden kaupungin tervehdys/kaupunginjohtaja Niko Kyynäräinen ja Milla Bruneau
13.20 Tekoäly ja Tunneäly - modernin myynnin kahdet kasvot/Sani Leino
13.50 Hupijuoksusta liiketoimintaa/Jaajo Linnonmaa ja Aki Keskitalo
14.20 Vahvan brändin rakentaminen on vastuullista/Riku Vassinen
14.40 Case Kempower: Kansainvälisen brändin rakentaminen kasvavalla markkinalla/Paula Savonen
15.10 Kahvitauko
15.45 Miten vahvistat henkistä suorituskykyäsi ja rakennat oman hyvän elämän strategiasi?/ Harri Gustafsberg
16.15 Pelicans loves everybody/Lauri Pöyhönen ja Pasi Nurminen
16.45 Loppusanat ja kiitokset
17.00 Ohjelma päättyy ja vapaamuotoinen illanvietto alkaa
17.45/18 lähtee kuljetus halukkaille Ravintola Kujaan jatkoille
Päivän juontajana toimii Jussi Rissanen.
Hinta:
Tilaisuus on maksuton, no show -maksu 50 euroa + alv. Osallistuminen on mahdollista perua viimeistään 29.1.2024.
HUOM. Huikeiden kumppaneidemme ansiosta tapahtuma on sinulle maksuton ja osallistumalla suostut siihen, että yhteystietosi luovutetaan heidän käyttöönsä.
Yhteistyökumppanit:
Lahti Business Region
Lahden kaupunki
Lahti Sports Hub
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA
Oma Säästöpankki Oyj
Rastor-instituutti
Tesla
KEYNOTE-PUHUJAT
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
Riku Vassinen (KTM) on Suomen johtavia markkinoinnin ajattelijoita. Hän saapui vuonna 2022 takaisin Suomeen hasan & partnersin toimitusjohtajaksi tehtyään pitkän uran johtotehtävissä kansainvälisissä mainostoimistoissa. Vassinen on poikkeuksellinen suomalainen markkinointiammattilainen, jolla on kokemusta työskentelystä kolmella eri mantereella (Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa) sellaisten suurbrändien kuin Unilever, Google, HSBC, Uber, Netflix, Coca-Cola ja Diageo kanssa.
Riku Vassinen on kirjoittanut kolme kirjaa markkinoinnin murroksesta. Hän kirjoitti yhden ensimmäisistä suomalaisista kirjoista sosiaalisesta mediasta ”Digitaalinen jalanjälki” ja on ollut viemässä useat suomalaiset brändit ensimmäistä kertaa sosiaaliseen mediaan. Johtipa hän hetken sosiaalisen median palvelua MySpacea Suomessa. Viimeisimpinä hän oli yksi kirjan ”Viherpesuopas”-kirjoittajasta ja on erityisesti keskittynyt siihen miten brändin merkitys voi olla yrityksen arvokkain voimavara. Kunhan ei sorruta viherpesun puolelle.
Jaajo Linnonmaa on yrittäjä, mediapersoona, radioääni, tv-kasvo, näyttelijä, ravintoloitsija, somevaikuttaja, neljän lapsen isä ja aviomies Espoosta. Moni tuntee Jaajon ensisijaisesti radiosta tai televisiosta, mutta hän on myös mukana useassa yrityksessä joko operatiivisessa toiminnassa tai osakkaana. Jaajon palo yrittäjyyteen juontaa jo lapsuuteen, kun hän sai seurata läheltä yrittäjäisänsä liikkeitä. Äiti taas työskenteli suuren yrityksen markkinointipomona ja järjesti paljon esimerkiksi tapahtumia. Jaajon sanoin yrittäminen ja tapahtumien järjestäminen on hänellä verissä ja tullut aina luonnostaan.
Aki Keskitalo on vuoden 2023 Diili-voittaja, operatiivinen johtaja, isä, yrittäjä, Keynote-puhuja, hospitality-alan moniosaaja, sekä inhimillisen ja empaattisen johtajuuden puolestapuhuja. Arjessaan Aki auttaa yrityksiä liiketoimintojen kehittämisessä, tiimien rakentamisessa ja konseptien kehittämisessä sekä jalkauttamisessa. Aki on mukana yhtiöiden strategiatyössä muun muassa Visit Lahti I Lahden seutu - Lahti Region Oy:n hallituksen jäsenen roolissa.
Harri Gustafsberg on henkistä suorituskykyä valmentava, tutkiva ja kehittävä filosofian tohtori (FT) ja turvallisuusjohtamisen maisteri (HTM). Lisäksi Harri on tietokirjailija ja palkittu yrityspuhuja.
Harrin kokemuksellinen tausta on kivenkova. Hän työskenteli Poliisin valmiusyksikkö Karhussa yli 20 vuotta, joista viimeiset 10 vuotta kouluttajana ja operatiivisena johtajana. Hän lopetti yksikössä elokuussa 2014.
Jussi Rissanen on upseeritaustansa lisäksi koulutukseltaan ekonomi ja hän on kokenut myyntialan ammattilainen.
Hän on toiminut useissa eri myyntijohtajan tehtävissä, valmentanut myyntiä ja sen johtamista yli 15 vuoden ajan. Jussi on tunnettu loistavana, energisoivana ja erityisen inspiroivana valmentajana ja puhujana. Lisäksi hän on Myyntiradio-podcastin isäntä ja sielu.