"ChatGPT ja Social Selling - täydellinen myrsky. Kaikki, mitä myyjän tulee tietää!"
Tässä työpajassa opit kädestä pitäen ja konkreettisesti, miten saat täydet tehot irti tekoälystä myynnissä. Mitä syntyykään, kun tekoäly-guru Antti ja myyntiguru Sani yhdistävät osaamisensa ja jakavat sitä meidän kaikkien käyttöön?!
Työpaja sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Agenda:
Johdanto
- Tervetuloa ja osallistujien esittäytyminen
- Koulutuksen tavoitteiden ja sisällön esittely
- Miksi ChatGPT ja Social Selling ovat tärkeitä myynnissä?
ChatGPT ja sen perusteet
- Mikä on ChatGPT ja miten se toimii?
- ChatGPT:n hyödyntäminen asiakaskommunikaatiossa
- ChatGPT:n mahdollisuudet myynnin tehostamisessa
- Esimerkkejä onnistuneista ChatGPT:n käyttötapauksista myynnissä
Social Sellingin perusteet
- Mikä on Social Selling ja miksi se on tärkeää myynnissä?
- Sosiaalisen median kanavat ja niiden hyödyntäminen myynnissä
- Oikeanlaisen sisällön luominen sosiaaliseen mediaan
- Esimerkkejä tehokkaasta Social Sellingistä
ChatGPT ja Social Selling - yhdistävä tekijä
- Miten ChatGPT ja Social Selling tukevat toisiaan?
- ChatGPT:n integroiminen sosiaalisen median strategiaan
- Case-esimerkkejä ChatGPT:n ja Social Sellingin yhdistämisestä
Käytännön harjoitukset (pienryhmissä)
Parhaiden käytäntöjen jakaminen
Yhteenveto ja päätös
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 24 %. Hinta muille 590 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
Peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on mahdollista peruuttaa maksutta viimeistään 7 vrk ennen. Tämän jälkeen maksua ei palauteta, mutta osallistuminen on mahdollista siirtää toiselle henkilölle tai toiseen koulutukseen.
Valmentaja: Sani Leino, CEO, Social Company Oy
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
Valmentaja: Antti Merilehto, Chief Growth Officer, Houston Analytics
Antti Merilehto toimii tällä hetkellä Houston Analyticsin Chief Growth Officerina. Merilehto on toiminut Googlen Euroopan pääkonttorilla vuosina 2012–2014, jolloin hänellä oli vastuullaan Suomen keskisuurten toimistojen koulutus. Antti puhuu yleisöille tekoälystä, sen hyödyntämisestä ja mahdollisuuksista. Hän rohkaisee yrityksiä tekemään kokeiluja tekoälyllä ja miettimään, kuinka sitä voitaisiin hyödyntää omassa toiminnassa. Nyt on korkea aika ottaa tekoäly osaksi toimintaa!