Tapahtuman oletuskuva

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

16.4.2024 08:30

Hotel Lilla Roberts

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä valmennuksessa.   

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tämä valmennus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista pidetään hyvää huolta, myös strategisella tasolla.

Päivän agenda:

1. Oikeiden asiakkaiden valinta
• Mitkä ovat kriteerit strategisten asiakkuuksien valinnassa?
• Konseptien merkitys asiakkuuksien hoitamisessa – amatöörit odottavat inspiraatiota, asiakkuusvastaavat heräävät ja menevät töihin
• Asiakkaiden luokittelu ja hoitomallit

2. Asiakassuhteen kypsyystason tunnistaminen
• Hintasuhteesta kohti strategista kumppanuutta
• Asiakassuhteen kypsyystason arviointi
• Asiakkaalle tarjottava arvo suhteen eri kypsyystasoilla

3.Asiakassuhteen syventäminen ja kasvattaminen
• Organisoituminen asiakassuhteen ympärille
• Sitä saat mitä mittaat – asiakkuuden johtamisen KPI:t
• Asiakkuuspalaverit osana asiakkuuden johtamista
• Dialogin eri tasot – strateginen, taktinen, operatiivinen
• Asiakaskohtaisen taktiikan suunnittelu - #CAP – customer account plan
• Account Based Selling lisämyynnin tekemisessä ja asiakassuhteen syventämisessä

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 24 % . Hinta muille 590 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Valmennus on osa Menestyksen reseptit johdolle -kokonaisuutta, jonka muut julkaistaan pian.

Peruutusehdot:

Ilmoittautuminen on mahdollista peruuttaa maksutta viimeistään 7 vrk ennen. Tämän jälkeen maksua ei palauteta, mutta osallistuminen on mahdollista siirtää toiselle henkilölle tai toiseen koulutukseen.

Valmentaja: Kert Kenner, CEO, Kenner Company Oy

kert-kenner.png

Kert Kenner on toimitusjohtajana perustamassaan Kenner Company Oy:ssä (www.kennerco.fi). Kert on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin valmentajista. Hän on valmentanut ja kehittänyt yli 20-vuotisella urallaan yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaiseksi parempia myyntituloksia. Kert on myös toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä kirjoittajista ja yhden Suomen kuunnelluimman myyntiin liittyvän podcastin #MYYNTIPODI vetäjistä.

 

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:  

16.4.2024 08:30

Päättyy:  

16.4.2024 16:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Hotel Lilla Roberts

Pieni Roobertinkatu 1-3
00130 Helsinki

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätiedot

Anu Varpenius

040 710 4860

anu.varpenius@schoolofsales.fi

SCHOOL OF SALES – myynnin parhaat osaajat

schoolofsales.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan School of Sales -myyntikouluun! Missionamme on nostaa myynnin osaamista ja arvostusta. Tehdään yhdessä Suomesta maailman paras myyjä!

Mitä saat:

  • valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat
  • konkreettista käytännön osaamista arjen myyntityöhön
  • nopein polku myynnin huippuammattilaiseksi
  • Open Badge -osaamismerkin

School of Sales käynnistyi syksyllä 2020 pilotoiden ensimmäisen suomenkielisen toteutuksen.