Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?
Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.
Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen koulutuspäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Päivän agenda:
- Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu
- Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen
- Herättävän hissipuheen rakentaminen käytännössä
- Kontaktointiprosessi - miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?
- Ensikontaktin ottaminen - Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi
- Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)
- Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin
- Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 390 euroa + alv 24 % . Hinta muille 490 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Valmennus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat julkaistaan pian!
Peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on mahdollista peruuttaa maksutta viimeistään 7 vrk ennen. Tämän jälkeen maksua ei palauteta, mutta osallistuminen on mahdollista siirtää toiselle henkilölle tai toiseen koulutukseen.
Valmentaja: Sani Leino, CEO, Social Company Oy
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
Valmentaja: Jan Ropponen, CEO, Founder, Axend Oy
Jan Ropposen missio on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle.