Keskustelu myynnin pelikirjoista käy kuumempana kuin koskaan, eikä ihme, sillä pandemia on paljastanut puutteita organisaatioiden kriittisissäkin myyntitoiminteissa. Myynnin pelikirjan tavoitteena on toimia ajantasaisena arjen apuvälineenä myyjille, sekä varmistaa, että tehokkaimmat myynnin toimintamallit jalkautuvat jokaiselle myynnin tekijälle roolista ja kokemuksesta riippumatta. Näin varmistetaan, että myynnin tekijät eivät sähellä sokkona päivän fiiliksen mukaan, vaan kullakin on käytössään arjessa testatut tehokkaat myyntimetodit, joita toistamalla myyntitulokset ja asiakaskokemus ovat korkeammalla tasolla.
Tässä webinaarissa kokemuksia ja käytännön toimintamalleja jakavat modernin myynnin valmentajat Jan Ropponen ja Sani Leino, joilla on kokemus satojen myyntiorganisaatioiden valmentamisesta ja kymmenien myynnin pelikirjojen rakentamisesta asiakkaille.
Webinaari sopii sinulle erinomaisesti mikäli:
1. Haluat kehittää omaa myynnin pelikirjaasi paremmaksi. Organisaatiossanne on jo jonkinlainen myynnin pelikirja, mutta pohdit kestääkö pelikirja vertailun kansainvälisiin verrokkeihin verrattuna. Webinaarissa näet ja kuulet miten myyntiorganisaatiot maailmalla ovat rakentaneet omia pelikirjojaan paremmiksi pandemian aikana.
2. Organisaatiossanne ei ole vielä myynnin pelikirjaa, mutta haluatte rakentaa sellaisen.
Webinaarin avulla saat askelmerkit miten rakennat ja jalkautat toimivan pelikirjan tehokkaasti ja kerralla oikein. Saat käyttöösi käytännön ohjeita ja kokemuksia, joita voit hyödyntää omaa myynnin pelikirjaa rakentaessasi.
3. Haet käytännön vinkkejä oman myyntityön parantamiseen toistettavilla ja tutkitusti toimivilla myynnin toimintamalleilla, jotta vuodesta 2022 tulisi myynnillinen menestystarina.
WEBINAARIN Agenda
Intro: Vuosi 2022 on täällä - miten tehdä myyntivuodesta menestystarina
Turha ja väsynyt dokumentti vai kultakimpale? - Mitä hyötyä myynnin pelikirjasta on?
- Mitä kansainväliset tutkimukset sanovat pelikirjojen merkityksestä myyntituloksiin?
- Millaisissa tilanteissa tai yrityksissä pelikirjasta on eniten hyötyä?
- Myynnin pelikirjan erilaiset muodot ja käyttötarkoitukset yrityksissä.
Miten rakentaa modernin myynnin pelikirja, jota myyjät aidosti arvostavat ja hyödyntävät?
- Sales Enablement: Pelikirja on portti myynnin ja markkinoinnin onnistuvaan yhteispeliin
- Mitkä ovat kriittisimmät sisällöt mitä ottaa mukaan myynnin pelikirjaan, mitä jättää veks?
- Myyntiprosessin eri vaiheiden avaaminen erilaisille myynnintekijöille
- Myynnin pelikirjan jalkauttaminen ja jalkauttamista tukevat teknologiat
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä
9.00 Webinaari alkaa
10.30 Webinaari päättyy
Webinaarista tulee tallenne ja saat myös valmentajien materiaalit käyttöösi.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Valmentaja: Jan Ropponen, CEO, Founder, Axend Oy
Jan Ropponen auttaa myyjiä luomaan enemmän arvoa asiakkaille. Janin filosofia on se, että myyjien kyky luoda arvoa korreloi suoraan heidän myyntituloksensa kanssa. Jan valmentaa mm. maailman johtavien ohjelmistoyritysten myyntiorganisaatioita ja on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.
Valmentaja: Sani Leino, CEO, Social Company Oy
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.